Koliko često trebate objavljivati postove na Facebooku?

Facebook ima 1,5 milijardi dnevnih aktivnih korisnika – jedine dvije web stranice na cijelom internetu koje dobivaju više prometa su Google i YouTube. To su mjesta na kojima se nalaze vaši korisnici, tako da i vi morate biti tamo.

Facebook marketing u 2019. godini izgleda znatno drugačije nego u 2016. To ne znači da još uvijek nije potencijalno održiv prometni izvor. To samo znači da morate biti više osviješteni kako ga strateški koristiti.

Kada se radi o objavljivanju postova, manje je više.

U početcima Facebook marketinga, prevladavajuća strategija za brendove bila je postavljanje objava više puta svaki dan. Na taj način, ljudi koji su pratili vaš brand vjerojatno će vidjeti post bez obzira na to kada su se prijavili.

Danas, oni koji objavljuju više puta dnevno riskiraju da budu obilježeni kao naporni. Osim toga, korisnici su sada navikli da vide manje sadržaja od brendova. Ako vide više objava od izvora koji nije član obitelji ili prijatelj, to je vjerojatnije da će korisnik kliknuti na unfollow vašoj stranici.

Pokušajte prvo s jednom objavom na dan, tjedan dana. Zatim dvije. Pogledajte koja taktika vam donosi više prometa i angažmana, a zatim se pridržavajte tog rasporeda. Izradite i objavite više video sadržaja.

Ne samo da možete smanjiti učinkovitost svoje Facebook stranice ako postavljate previše objava, nego gubite vrijeme koje bi se moglo bolje potrošiti na druge marketinške kanale i taktike.

Fokusirajte se na kvaliteti ne na količini objava.

Izdvojeno iz našeg Bloga