Šta je Live Stream Shopping?

Live Stream Shopping izgleda tako da gledatelji/kupci iz svog naslonjača mogu vidjeti uživo što se prodaje i odmah kupiti. Ovaj način prodaje, “see now, buy now”, bilježi eksplozivni rast na kineskom tržištu s projekciranom vrijednosti od 15,9 milijardi USD do 2020. godine. Zahvaljujući Facebook Live-u, sve veći zamah ovaj naćin prodaje ima i u drugim državama.

Umjesto da postavljaju prethodno snimljene emisije, trgovaci prodaju svoje proizvode u stvarnom vremenu. Neki će trgovci čak ponuditi popust ako kupujete tijekom određenog vremena, nadajući se da će potaknuti prodaju. Trgovci su često prezenteri i modeli pokazujući sve značajke i funkcije proizvoda koje prodaju, a često se upotpunjuje s influencer marketingom, tako da su voditelji poznata lica influencera koji promoviraju proizvode. Za mnoge trgovce Live Stream Shopping je njihov cijeli poslovni model.

Za kupca je kupovina uživo prilično jednostavna. Pridružite se platformi po vašem izboru i gledate prenose uživo onoga što trgovci nude.

Za prodavače koji žele zaraditi za život od Live Stream Shopping-a postupak je malo drugačiji. Platforme poput Taobaa naplaćuju provizije pri svakoj prodaji, obično između 2% i 5%. No, da biste započeli streaming uživo na Taobao-u, morate imati najmanje 40.000 obožavatelja i imati povijest poslovanja. Drugim riječima, ne možete jednostavno otvoriti račun na platformi i započeti streaming uživo. Samo u Kini ima preko 300 milijuna gledatelja uživo, trgovci moraju biti kreativni da se istaknu.

Pripremite se za maloprodajnu avanturu za koju nikad niste znali da vam nedostaje u životu!

Izdvojeno iz našeg Bloga