Što je digitalni marketing?

Ljudi sve više vremena provode na internetu. Zapravo, prema istraživanjima količina vremena koju provodimo na internetu gotovo se udvostručila u proteklom desetljeću.

Marketing u pravo vrijeme povezuje Vaš proizvod s vašom ciljanom skupinom to je ono o čemu se biti radi u digitalnom marketingu. Ovaj krovni pojam, koji obuhvaća svaku online strategiju i taktiku koja se koristi za privlačenje korisnika, ima elemente content marketinga i SEO implementacije u svojoj srži.

Ako razmislite, uspjeh digitalne marketinške strategije ovisi o dva jednostavna čimbenika:

Koliko posjetitelja posjećuje vašu web stranicu?
Koliko dobro se može privući te posjetitelje da kupe vaš proizvod?

Drugim riječima, koliko prometa vaša web stranica ima i da li je korisnik kupio ono što prodajete?

Stvar koju “prodajete” na svojoj web stranici ne znači nužno da prodajete proizvod ili uslugu. Općenito govoreći, odnosi se na sve informacije ili sadržaje koje vaša web stranica pruža korisniku na temelju njegovog ili njezinog upita.

Želite SEO implementaciju koja predstavlja vašu web stranicu većoj demografskoj skupini korisnika. Također im želite predočiti relevantan i upotrebljivi sadržaj tako da dobiju potrebno znanje o vama.

Izdvojeno iz našeg Bloga